We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Rendezvous Walsall

American, Desserts

55 Midland Road, Walsall, WS1 3QQ

Opening at 18:00

Overall

4.8 stars out of 6 4.8 / 6
Food quality 4.7
Delivery time 4.8
Service 4.8

Based on the 360 most recent reviews

515 reviews of Rendezvous Walsall

  • 13/09/2019
    Asil
    6 stars out of 6
    Fantastic burgers, arrived on time and excellent customer service
  • 12/09/2019
    Natalie
    5.5 stars out of 6
    Arrived hot, very tasty . Large portions of chips I Would order again.my Only problem was My can of pop on the order was missing
  • 09/09/2019
    Rebecca
    4.5 stars out of 6
  • 07/09/2019
    Josh
    1 stars out of 6

    Rendezvous Walsall replied

    Hi Josh We are sorry that you did not receive your meal as promptly as you expected. We experienced a high volume of orders, which disrupted our normal delivery schedule. We apologize for any inconvenience we might have caused and look forward to fulfilling your future orders in timely manner. Regards Jamie

  • 07/09/2019
    Rebecca
    2.5 stars out of 6
    Good food worst delivery time ever

    Rendezvous Walsall replied

    Hi Rebecca We are sorry that you did not receive your meal as promptly as you expected. We experienced a high volume of orders, which disrupted our normal delivery schedule. We apologize for any inconvenience we might have caused and look forward to fulfilling your future orders in timely manner. Regards Jamie

  • 07/09/2019
    Jason
    6 stars out of 6
    Great food came hot and fresh loved it 👍🏻
  • 06/09/2019
    Hussain
    6 stars out of 6
    Alwasy spot on.. 👍🏽
  • 02/09/2019
    Leanne
    4.5 stars out of 6
    Never normally a problem but no chips with my t bone steak and my steak wasnt cooked properlyand it was extremely cold
  • 01/09/2019
    Joe
    6 stars out of 6
    El Nacho Burger is the MUST TRY in Walsall 💣
  • 31/08/2019
    Captain
    4 stars out of 6
  • 31/08/2019
    Abigail
    1.5 stars out of 6
    Food was extremely cold on arrival, 30 mins late. After ringing and asking where my order was I was told it was out with another delivery and would only be 5 minutes I waited a further 25 minutes after this point. The food has always been lovely but this has really dissatisfied us after spending another £47 you would think they would be on time.
  • 30/08/2019
    Kye
    5.5 stars out of 6
  • 28/08/2019
    Mitzi
    6 stars out of 6
    After many disappointing takeaways from elsewr, this was amazing! Delicious food!
  • 27/08/2019
    Colin
    6 stars out of 6
    Great burgers.
  • 26/08/2019
    Kris
    4.5 stars out of 6
  • 25/08/2019
    Imran
    6 stars out of 6
    Awesome everytime!! :) 5 stars!!
  • 25/08/2019
    Donna
    4 stars out of 6
    My order came early which was great my issue is they sent the wrong thing and the phone number on there website did not work so there was no way to get in touch with the restaurant to sort it out
  • 21/08/2019
    Dawn
    1 stars out of 6

    Rendezvous Walsall replied

    Hi Dawn We are sorry that you did not receive your meal as promptly as you expected. We experienced a high volume of orders, which disrupted our normal delivery schedule. We apologize for any inconvenience we might have caused and look forward to fulfilling your future orders in timely manner. Regards Jamie

  • 20/08/2019
    Omeair
    1 stars out of 6

    Rendezvous Walsall replied

    Hi Omeair We are sorry that you did not receive your meal as promptly as you expected. We experienced a high volume of orders, which disrupted our normal delivery schedule. We apologize for any inconvenience we might have caused and look forward to fulfilling your future orders in timely manner. Regards Jamie

  • 20/08/2019
    Chloe
    2.5 stars out of 6
    I wouldnt no what mine tasted like as i couldnt eat it I asked for no hazelnut nut as im allergic and they STILL put them on, thank for trying to kill me Partner said his tasted like rubber Only ordered from here cuz little desert shop was shut STOP trying to copy them rip off £15 minimum order 😂 Please dont go here guys
  • 14/08/2019
    Imran
    6 stars out of 6
    Absolutely brilliant!!🔥
  • 14/08/2019
    Felicity
    4.5 stars out of 6
    Both milkshakes ordered tasted like Terry's chocolate orange although neither was ordered that flavour. Waffle was okay very soggy in places but generous with toppings
  • 16/08/2019
    Janet
    6 stars out of 6
    Food was not a c well cooked. Very tasty will definitely use again.
  • 16/08/2019
    Justine
    6 stars out of 6
    Absolutely legit fast food. Food came early but was fresh and fast. As always tasty. Good portion size, enough that you can put down and finish the rest later. These guys put so many restaurants to shame. Delivery guys even have a uniform. They’re drinks are beautiful Aswell. Only thing is calling sometimes is a bother so you always have to order through just eat, which limits there actual choices
  • 17/08/2019
    Imran
    6 stars out of 6
    Amazing❤️
  • 18/08/2019
    Aisha
    5 stars out of 6
    The food was delicious, just as I expected love it. Will definitely order again.
  • 18/08/2019
    Paige
    1 stars out of 6
    Absolutely disgusting. These people don't no how too cool. Your sauce must have been off. No flavour to the bubble gum ice cream. You need shutting down
  • 19/08/2019
    Kelly
    5 stars out of 6
    Food was nice
  • 20/08/2019
    Colin
    6 stars out of 6
  • 20/08/2019
    Imran
    6 stars out of 6
    Awesome🔥✅
1 of 18 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £8 and over (delivery fee £1)

View order